Częste pytania

  1. Co zawiera cena za reportaż ślubny?

    Pakiet podstawowy reportażu ślubnego zawiera: wykonanie zdjęć w dniu ślubu od przygotowań do godziny 1 w nocy; sesja plenerowa w dniu ślubu; minimum 300 zdjęć w formie cyfrowej na pendrive; 25 odbitek w formacie 15×21; strefa klienta na stronie wraz z galerią dla gości.Większe pakiety zawierają rozszerzenia o albumy ślubne, większą ilość odbitek oraz sesję plenerową innego dnia.

  2. Jak długo będziemy czekać na zdjęcia?

    Czas oczekiwania na zdjęcia uzależniony jest daty ślubu. Maksymalny czas oczekiwania na zdjęcia, odbitki i albumy to 60 dni. Natomiast zawsze staram się udostępnić zdjęcia w galerii dla gości w ciągu 2 tygodniu od dnia ślubu.

  3. Czy pracujesz tylko na terenie województwa Pomorskiego?

    Nie. Pracuję na terenie całej Polski, dojazd nie jest dla mnie problemem. Dodatkowo na terenie Wrocławia i okolic pracuję bez dodatkowych kosztów noclegu oraz dojazdu.

  4. Na jakim sprzęcie pracujesz?

    Aktualnie pracuję na sprzęcie marki Canon. Cały czas staram się rozwijać swoje możliwości techniczne. Zawsze mam przy sobie zapasowy zestaw, aby nic nie było w stanie mnie zaskoczyć podczas zlecenia.

  5. Czy zawsze fotografujesz osobiście?

    Podpisując umowę macie 100% pewności, że pojawię się osobiście na zleceniu(dbam o zadowolenie swoich klientów i nie dopuszczam do sytuacji kiedy na zlecenie wysyłam kogoś w zastępstwie). Wyjątkiem jest pakiet zawierający 2 fotografów, wtedy na ślubie spotkacie mnie w roli fotografa głównego oraz osobę która wykona pracę drugiego fotografa

  6. W jakiej formie otrzymamy zdjęcia?

    Zdjęcia otrzymujecie na pendrive, oraz w zależności od pakietu – na płycie. Dodatkowo w pakietach dostępne są albumy oraz odbitki w formacie 15×21.

  7. Kto wybiera zdjęcia do albumu?

    Zdjęcia do albumy wybieracie Wy, po przez panel klienta. Następnie ja przygotowuję wzór albumu który wysyłam Wam do akceptacji. Album wysyłam do druku dopiero po wprowadzeniu, zadawalających Was zmian.

  8. Z jakim wyprzedzeniem należy rezerwować termin?

    Jak najszybciej Większość terminów rezerwuje się rok przed terminem. Im szybciej zdecydujecie się na napisanie do mnie wiadomości, tym większa pewność dostępnego terminu.

  9. W jaki sposób zarezerwować termin?

    Termin zostaje zarezerwowany dopiero po podpisaniu umowy oraz wpłacenia zadatku. Umowa może zostać spisana podczas spotkania (takie rozwiązanie preferuję najbardziej, mamy wtedy możliwość poznać się osobiście i dokładnie omówić wszelkie szczegóły), bądź drogą mailową jeżeli zależy Wam na szybkiej rezerwacji terminu a spotkanie jest utrudnione ze względu na odległość.

  10. Ile wynosi zadatek za zdjęcia ślubne, i czy jest zwrotny?

    Zadatek za zdjęcia ślubne wynosi 500 zł, i wpłacany jest przy podpisaniu umowy. Zadatek jest bezzwrotny jeśli anulacja terminu wyniknie ze strony klienta.